Zuper Manager ile Sahada Verimlilik Artışı
Zuper Manager, saha satış ve hizmet yönetimini kolaylaştıran bir mobil uygulamadır. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde, potansiyel müşterileri, randevuları, çalışanları ve saha ekibini güvenli bir şekilde yönetmenizi sağlar. İşlemleri hızlı bir şekilde gerçekleştirmek için iş randevuları oluşturabilir, çalışanları yönlendirebilir ve işlerin güncel durumunu takip edebilirsiniz.
Uygulama, işlerin tüm yaşam döngüsünü tek bir ekrandan takip etmenizi sağlar. İşle ilgili notlar alabilir, fotoğraflar paylaşabilir ve bu bilgileri ekip ile kolayca paylaşabilirsiniz. Müşteri ilişkilerini geliştirmek için basit bir arayüze sahip olan Zuper Manager, saha çalışanlarınızı her yerden yönetmenize olanak tanır. Rol tabanlı erişim ile ekip üyelerinizle etkili bir şekilde iletişim kurabilirsiniz.